I en förvirrad svensk vinter..

Godmorgon alla headbangers !
Gårdagen spenderade vi ( Calle,Markus och jag ) med att fika hemma hos Calle i Boda. Det var riktigt trevligt må jag säga.
Efter att ha fikat så visade Calles farsa alla sina gamla Motörhead LP-plattor ( runt 13 st ). Jag som bara har tre LP´s med dom blev rätt avundsjuk och undra om han kanske ville sälja en bit av samlingen. Svaret var såklart.. NEJ!
Vi tog oss också tid att repa lite i Calles replokal! Riktigt kul, vi drog egenom låtar som Bomber,No Class och Ace of Spades!
Sedan så drog vi mot leksand igen. Fordonet vi åkte i var Markus mormors Skoda, rättare sagt "Den Gula Panzerkampfwagen". Eftersom vi bara hade en skiva i bilen med Death Metal som var extremt uttjatad så tog vi svängen förbi mig i T-berg och plockade upp några skivor med Venom.
Resten av kvällen ägde rum i Calles lägenhet i Limhagen där vi fick besök av några gamla polers från högstadie-tiden.
Lite mys med vattenpipan i köket var inte helt fel.
Kan ju också tillägga att Markus har köpt sitt "Bulletbelt"..



Venom- Dont Burn The Witch

// Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0