Vad jag irriterar mig på

Är det något jag verkligen inte gillar göra så är det att sjunga i en kyrka haha. Har slutat gilla kyrkor sen jag gick i 7an eller så. Men vad gör man inte för att få betyg höhöhö :P.
Jag hoppas det inte bara är jag, men jag verkligen hatar betyg. Jag anser att betyg är något ganska onödigt EGENTLIGEN. Det är väl snarare kunskap inom jobbet som krävs som man borde vara bra på, inte betygen. ÅT HELVETE med betyg!!!!
Varför ska det vara så många fjortisar (och det inkluderar även äckelkillar med snelugg) som vistas på stora bandkonserter för? Jo, det är för att banden har blivit kommersiella och gjort musik som ska anpassas till andra än bara långhåriga metalfans. Killarna/fjortisarna lyssnar knappt på metal, gillar typ någon låt hit och dit och köper en jävla biljett och förstör för de trogna fansen som inte har en chans att gå och se dom. Det stör mig som fan verkligen. Åt helvete med dom jävlarna. Idioterna köper kläder från stora klädmärkeskedjor och pratar hellre techno än metal . Åt helvete med dom. Dom har fan inget med Metal att göra, jävla snobbar och helvetesskap.
Jag blir småsur för mig själv när jag och mina bröder ska åka och se Metallica. Mina bröder lyssnar knappt på metal alls, men lite Metallica, men långt ifrån så dom kan alla deras låtar som kommer spelas. Blir så förbannad på min lillebror (16 år) att han inte tar sig tiden att lyssna på fler Metallicalåtar och lära sig texterna till dom. Har försökt säga till honom men han typ vägrar och påstår att han redan kan några. Snacka om man blir förbannad över det.
Det sista nu ska inte vara hat mot något :P. Om ni har tråkigt och inte vet vad ni ska göra när ni sitter vid datorn, så kan ni alltid testa att spela spelet Haxed.se som är ett spel där man gör egent hembränt och säljer tilll ungdomar. Riktigt roligt faktiskt. Testa det så får ni se haha. Och nu ska jag ta mig tiden att skriva lite vad jag gör. Just nu så spelar jag Haxed och lyssnar på Manowar med låten Metal Warriors och funderar på vart fan jag har lagt min väska som har varit borta i snart en vecka.

Dagens låt är: Curse Of The Legions Of Death med Testament

Detta var allt för mig// Robin

Kommentarer
Postat av: Dunken!

Bra att få ut sina agressioner lille hink.

2008-12-20 @ 11:25:13
URL: http://metalbloggen.blogg.se/
Postat av: MARCUS

Vafan Anton, ska du se Metallica utan mig, din vapendragare i huvudstan? Har du biljetter eller vad är det som händer?



Håll igång den här bloggen nu, det är skönt med lite metal i den gråa vardagen :)

2008-12-20 @ 12:36:01
Postat av: Anton aka dunken haha!

Nej vafan , det är ju Robin som ska dit !;) mitt smeknamn på den här jävla bloggen är ju Dunken haha! Robin skriver under med Hinken haha. Och det är han som ska på Metallica

2008-12-20 @ 13:24:59
URL: http://metalbloggen.blogg.se/
Postat av: adamsson

de finns en kille som verkligen lever för iron maiden. han har hört låtarna run to the hills och the trooper. dom andra vet han inte så mycke om . men han älskar maiden och är extremt gay . de är väll typ sånna som är på konserterna.

2008-12-28 @ 17:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0