Jul, Bah....

Jahapp, julen är verkligen inte långtifrån nu. Har man någon som helst julkänsla? Haha, nej verkligen inte. Julen är gravt överskattad. Man springer runt och köper presenter för 1000tals kronor för att man ska fira någon som påstått föddes på julafton. Men det är också det jag tror många glömmer, förutom kristna extremister tänker på Jesus på julafton. Jag vill inte ha några julklappar eller någonting. Själv har jag inte köpt en enda julklapp för jag orkar inte lägga ner någonting alls på julpresenter. Sitta med släkten och äta julbord och kolla på det mest uttjatade programmet på svt med Arne Weisse som snackar om samma skit varje jul. Om man spelar in det och loopar skiten så kanske man tycker att det är kul för då är man så trött i huvudet redan så man garvar direkt när Arne öppnar sin mun.
Ni som läser detta måste nog tro något i stil med.... "Kan han må bra om han klagar på allt?". Jag mår bara fint. Jag skriver bara lite saker som jag personligen irriterar mig på. Men det är inte bara det jag ska skriva om ;).. Jag kommer även med tiden skriva mer om musik och vad jag funderar på att göra i tex sommar. Funderar på att dra på festivaler, men har ingen aning om vad jag ska dra på. Jag vill se Manowar om något!!?!? Men diviga som dom är så kommer dom nog inte komma till Sverige för det är nog för få som vill se dom så då ställer väl dom in skiten.
Här är till alla headbangers... Var er själva och låt ingen jävel trycka ner er. Lyssna på metal hur högt ni vill och banga era huvuden tills ni får rejält nackont. Och en sak som jag själv inte brukar göra eller vilja så mycket och det är att supa. Men gör det som fan. Det är ju trots allt lov så sup skallen av er!
Dagens låt: Kreator med låten Betrayer.
// Robin

Kommentarer
Postat av: Dunken

Ja gott folk. Hinken är alltså Robin! och Dunken det är Anton. ! Metal up your ass! (ingen aning varför vi kör med smeknamn egentligen)

2008-12-20 @ 15:05:17
URL: http://metalbloggen.blogg.se/
Postat av: Hinken

Jag vet inte heller varför vi kör med det hehe. Jag kommerinte ihåg hur vi kom på det :P. Men ska vi lägga ner med våra öknamn? :P

2008-12-20 @ 15:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0