Slayer!!

Förra månaden var jag och såg Slayer på Unholy Alliance med 2 stycken från min klass. Dom spelade hela Reign In Blood skivan. Ni som läser detta och inte var på Slayer kan inte fatta hur mäktigt det var, den så kallade ultimata thrash metal skivan. Vissa tycker att den skivan är överskattad, men då måste jag säga att det är den verkligen inte. It kicks some serious ASS!. Man fick träffa en hel bunt med Badass rockers som var helt jävla tokiga och moshade under hela Slayer från höger till vänster. Jag trött som jag var och hade huvudvärk orkade knappt mosha på Slayer. Ville så långt fram som möjligt och skrika till deras låtar men lyckades självklart inte. Och när dom spelade War Ensemble så fick det mig att tänka på Anton för det är hans favoritlåt med dom hahaha. När dom drog igång med South Of Heaven så sprutade nästan mina tårar för det var så fint med alla kors i bakgrunden som vändes uppochner till introt. Och sen efter den låten så spelades Angel Of Death (och sedan kronologiskt resten av alla låtar på Reaign In Blood) och då jävlar blev jag galen och skrek sönder min röst och tog tag i min kompis jeansjacka och nästan ville döda honom. Efter konserten hade vi ingenstans att sova och då träffade en av de 2 kompisarna och kille + tjej från en tidigare Iron Maiden-konsert och så fick vi sen sova hos honom. Den killen som vi fick sova hos är fan en riktig jävla stjärna och ser fram emot att träffa honom igen någon mer gång.
Rocka på!


Tänkte vara lite tråkig och säga vad jag gör...

Just nu så gör jag inte ett skit förutom att sitta och verkligen löka vid datorn och lyssna till lite Ozzy Osbourne. Ganska nice faktiskt :P. Sen ska jag väl gå och spela lite gitarr och eventuellt vara med en kompis. Sen blir det ännu lite mer slappa oh sen sova höhöhö


Dagens låt: Ozzy Osbourne med låten Crazy Train
// Robin

Kommentarer
Postat av: linda

25 miniköttbullar då..L

nEJ, JAG KLARAR INTE FLER NU7 NÄR JAG ÄR OPERERAD..

2008-12-21 @ 20:56:14
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: burz ^-^

Heja slayeeer! :D

2008-12-21 @ 21:38:25
Postat av: Karin

Vill du vinna en goodiebag? Enkelt! Kolla in min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0