Välkommen till bloggen som ska undervisa/informera er om Heavy Metal



Välkommen alla headbangers!
Julen börjar allt mer närma sig och det är ju inte direkt något jag ser fram emot. Men ni får gärna spendera pengar på mig.
Julafton har också en helt annan betydelse för oss metal-heads... Lemmy Kilmister fyller 63 år! grattis i förskott Lemmy, han får såklart ett eget inlägg på hans dag!

Dagens "outfit" :

* Svarta Jeans Fuzzy (300 kr Carlings)
* Svart Metallica T-shirt (120 kr RockZone)
* Svarta 8-håls kängor (300kr din sko)

Vi kommer publicera "dagens outfit" för att jävlas med lite mer seriösa bloggare som lägger ner 20 lax i månaden på kläder för att visa på sin blogg. Metal up their asses om heavy metal själv får välja.

Snabb Information:
Nya band till SwedenRock Festivalen är bla ZZ top!
Vince Neil´s konsert i Stockholm är inställd!
Mötley Crüe får 8 sidor i Sweden Rock Magazine #57
Den 22/12 släpper AC/DC ytterligare 1500 biljätter till sin spelning på Ullevi

Nu tackar jag för mig! Nytt inlägg senare ikväll! Vi kommer vara 2 st som skriver på den här bloggen..Anton och Robin!

Acting Like A Maniac / Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0